Копирайтер тек мәтінжазушығанаемес
Олтұтынушыларғапайдалы контент ұсынып, қалауынқанағаттандыруытиіс. Одан бөлекбілімберіп, оқырманныңкөңілінкөтеруі де мүмкін. Жақсы контент магнит іспеттті. Ал клиенттердің компасы сіздінұсқайтынболады.
Маңыздыныжазу
Бастысы – адамдардықызықтыратынтақырыптытаңдау. Бұлбәрінтолғандыратынмәселеболуымүмкін. Алайдаоқырмандыәлемдік проблема қызықтырмайды. Оғанөзініңбасынанөткен, күнделіктісоқтығысатынмәселелердіңшешімініздегенмаңызды. Демексізізкесушініңқызметінатқарасыз. Маңыздытақырыптыіздеп, бәрінетүсініктітілдеұсынуыңызкерек.
Тақырыптанауытқымау
Мәтінжазубарысындамыңтүрлі ой келеді. Барлығытақырыпқақатыстысекілді. Егербұларға ере берсеңіз, мәтінніңмәніжоғалады. Барыншатақырыптанауытқымай, оны оданәрідамытатүсіңіз. Мәтіндегіойғақатыстымысалдаркелтіріңіз.
Өзгелердіңпікірінқосудыұмытпаңыз
Мақалажәнеұсыныпотырғанконтентті осы саланыңмаманыныңпікірінесүйенеотырыпжазғанжөн. Мұндайадамдардыңойынбілусіздің 5 минутыңыздыалады. Телефонменсөйлесіпнемесепоштаарқылы хат алмасыңыз.
Сөздіаямаукерек
Мәтіндіжазубарысындабарлығынтолыққамтыңыз. Қарапайымтілмен, қысқасөйлемдерарқылыегжей-тегжейлібаяндаңыз. Тақырыпашылатүсуіүшінсуреттер мен инфографиканы да қосыңыз. Оқырманбіроқып не айтқыңызкелгенінтүсінуіқажет.
«LosAngelesTimes» газетініңмаманыбұғанқатыстыбылайпікірбілдіреді: «Әрмақаланыңбасынданегізгі ой баяндалады. Әріқарайсуреттердіңкөмегіментақырыпашылады. Әрсуреттіңсипаттамасыболуыкерек. Бұлоқырманныңмақаланысоңынадейіноқуынасептігінтигізеді».
Ашықәңгімеқұру
Жақсы контент – тек ақпаратблогыемес. Бұл – әңгіме, сұхбат, сұрақ-жауап. Егероқырманмәтіндіоқиотырып, дәлөзінеайтылғанынсезінсе, ондажеңіскежеткеніңіз. Адамдарменбайланысорнатқыңызкелсе, олардыңтілінтабыңыз.
Мол ақпарат беру
Әроқырмансіздіңконтентіңізденөзінепайдалыақпаратіздейді. Оларғақызықтымәліметтер мен деректердідайындаңыз. Бұлүшінаудиториянызерттепалғанжөн. Әрмәтіндіжазбасбұрынөзіңізден «Меніңоқырмандарымақызықты бола ма?» депсұраңыз.
Жанел Нұрмағамбет